Λατρευτικό


με πέρασε απ’ το νου απόψι να γράψω για τον έρωτά μου

Και θα το κάνω

Θα αφήσω την επιθετικότητα της καθημερινής μου τριβής εδώ και, μέρες που είναι, θα αφεθώ…

Τον γνώρισα πριν δεκατρία χρόνια – ήμουν 25 και ήταν 23 – και δεκατρία χρόνια, ειδικά όταν είσαι τόσο νέος στην αρχή τους, είναι πολλά. Τον αγαπώ από τότε και τον αγαπώ ολοένα περισσότερο.

Συγκατοικούμε από το Φεβρουάριο του 1993. Σε διάφορους τόπους, διάφορα σπίτια, με λίγη ή πολλή άνεση, ενίοτε με πολλά λεφτά τα οποία πάντα φροντίζουμε να ξοδεύουμε σε ταξίδια και διασκεδάσεις, με πολλά παιχνίδια τα πρώτα χρόνια με διάφορους νεαρούς ή και όχι και τόσο νεαρούς, με έναν δίμηνο χωρισμό κάποτε, αλλά τελικά με την απίστευτη επιμονή του έρωτα.

Τον αγαπώ όσο δεν πιστεύει κανείς ότι μπορεί να αγαπήσει.

Τα λίγα βράδια, σε όλα αυτά τα χρόνια, που έχουμε κοιμηθεί χωριστά, γιατί ένας από τους δυό μας είναι σε επαγγελματικό ταξίδι, είναι αφόρητα. Όταν μένω στο σπίτι μας, και εκείνος είναι μακριά, δεν κοιμάμαι. Και δεν διαβάζω. Βλέπω τηλεμάρκετινγκ στην τηλεόραση με μια αποπροσωποίηση σχεδόν σχιζοφρενική έως ότου, το πρωί, με παίρνει τελικά ο ύπνος για να με ξυπνήσουν αγωνιώδεις εφιάλτες μιά δυό ώρες μετά.

Οι επιστροφές από αυτά τα ταξίδια είναι πάντα χαρμόσυνες. Μελοδραματικά, σαν να πρόκειται για επιστροφή σπάνιου επιζώντος από πόλεμο, αγκαλιαζόμαστε και σύντομα βρισκόμαστε ο ένας μέσα στον άλλο, σαν έφηβοι που το κάνουν για πρώτη φορά. Ύστερα μουσική, λευκό κρασί, και πιθανώς μία εορταστική έξοδος…

Το καλύτερό μου είναι όταν ταξιδεύουμε μαζί – γιατί όλος ο χρόνος μας είναι δικός μας. Δεν υπάρχουν διαλείμματα εργασίας. Και τα τελευταία χρόνια, τα περισσότερα ταξίδια είναι σε τόπους γνώριμους από άλλα ταξίδια, με πρόσωπα γνώριμα και αγαπημένα, που καμιά φορά εκπλήσσονται που μας ξαναβλέπουν μαζί, αλλά πάντα μας θυμούνται και μας καλωσορίζουν.

Λέω, καμιά φορά, άς πάμε και κάπου που δεν έχουμε ξαναπάει – αλλά ο αγαπημένος μου μου θυμίζει πόσον καιρό έχουμε να πάμε στο Παρίσι, στο Μαρακές, στην Ιστανμπούλ, στο Λονδίνο, στην Ταγγέρη, στη Βαρκελώνη και καταλήγουμε πάντα, με μια νοσταλγία, με μια αγάπη, να πηγαίνουμε στα ίδια μέρη. Μάλλον δεν μας αρέσουν οι εκπλήξεις. Και μάλλον δεν μας αρέσει το sightseeing. Πηγαίνοντας πάντα στους ίδιους τόπους, δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τα αξιοθέατα – τα έχεις δει. Έτσι, όλος σου ο χρόνος μπορεί να αφιερωθεί στις διασκεδάσεις – ιδιωτικές και δημόσιες.

Και όσο μεγαλώνουμε, τόσο λιγότερο περιπετειώδεις είναι οι αποδράσεις μας. Τόσο μιο σημαντικό γίνεται να ξέρουμε ακριβώς πού θα πάμε, πού θα μείνουμε, σε ποια εστιατόρια θα φάμε, σε ποια μπαρ θα πιούμε.

Και τελικά ίσως δεν έχει σημασία πού βρίσκεται κανείς. Εκτός από την πρώτη εκείνη βραδιά, τότε που συναντηθήκαμε τυχαία σε ένα gay club της εποχής, τότε που ψωνιστήκαμε και ο καλός μου, πλήρης οινοπνεύματος, μου είπε ότι θέλει να είμαστε μαζί, πριν ακόμη φτάσουμε στο σπίτι, πριν ακόμη μπούμε ο ένας στον άλλο. Εκτός λοιπόν από εκείνο τον τόπο, εκείνη τη βραδιά, κανένας άλλος δεν έχει σημασία.

Σημασία έχει να ξυπνάμε μαζί, να επικοινωνούμε με ήχους που μόνο εμείς ξέρουμε τί σημαίνουν και που δεν ανήκουν σε καμία γλώσσα, να αγκαλιαζόμαστε τα βράδια ακούγοντας μουσική, να ανησυχούμε μαζί για τους απλήρωτους λογαριασμούς, αμέσως μετά να σχεδιάζουμε τα επόμενα έξοδα, να φιλιόμαστε μπροστά σε όλον τον κόσμο στα chic εστιατόρια.

Σημασία έχει να είμαστε ο ένας μέσα στον άλλο.

Σημασία έχει το τρυφερό του δέρμα, το τριχωτό του στέρνο, η ρόδινη γεύση του, ο παλλόμενος εσωτερικός του κόσμος που νιώθω σε όλο μου το σώμα όταν εισέρχομαι, ο μεγάλος, γενναίος πούτσος του που νιώθω σε όλο μου το σώμα όταν εισέρχεται, ο λαιμός του που τρέμει καθώς τον φιλάω. Σημασία έχει που δεν έχει κοιλιακούς, τρικέφαλους, οκταπλόκαμους, ή όπως αλλιώς λέγονται… Σημασία έχει που είναι εντελώς αληθινός, γήινος, όμορφος, περήφανος, και με αγαπάει. Σημασία έχει που οι γάτες μας, δέκα χρόνια τώρα, τον λατρεύουν.

Σημασία έχει που χύνει μέσα μου. Σημασία έχει που χύνω μέσα του. Και που μένουμε αγκαλιασμένοι για πολλές ώρες μετά.

3 Comments:

COSTANTINA said…
Το πιο αισχρά γλυκό κείμενο που έχω διαβάσει!!!
;)

12/27/2005 05:15:03 μμ  
greekgaylolita said…
Fair enough
Σημασία έχει ν’αγαπάς
Τυχερός..

12/27/2005 06:08:52 μμ  
Roman said…
Να ζήσετε

μας εμπνέεις ώστε να μην απογοητευόμαστε…

12/27/2005 09:22:22 μμ  
Αναρτήθηκε στις ενδοπροσωπικά. 4 σχόλια »

Εορταστικόν

Λάβαμε τρεις προσκλήσεις σε δείπνο αυτές τις μέρες: μία από τη δουλειά μου (ετήσιο χριστουγεννιάτικο δείπνο για όλα τα “στελέχη” – φέρτε και το σύντροφό σας – rsvp), μία από gay φίλους (σε gay εστιατόριο, πολλά μεσόκοπα gay ζευγάρια, μπορεί να πάμε και σε κανένα gay club εν συνεχεία), μία από τη μαμά μου (θα είναι και η αδελφή σου με τον άντρα της και η συμπεθέρα και η θεία σου η Μαρίνα).

Πήγαμε μόνο στο δείπνο της δουλειάς μου, και αυτό για πολιτικούς λόγους. Κυρίως γιατί υπήρχαν διάφοροι που πίστευαν ότι ή δεν θα πάω ή θα πάω μόνος. Φυσικά, δεν διασκεδάσαμε. Ούτε χορέψαμε πάνω στα τραπέζια όπως οι λοιποί συνδαιτημόνες, ούτε τιμήσαμε τα θλιβερά κρεατικά που σερβιρίστηκαν από άκαμπτους γκαρσόνους, ούτε συνεισφέραμε στην ανταλλαγή πικάντικων ανεκδότων. Φύγαμε νωρίς και, κατά τα λεγόμενα όλων των ενοχικών και μίζερων “συναδέλφων” μου, χάσαμε το καλύτερο.

Στο gay τραπέζι δεν πήγαμε. Δεν είχαμε διάθεση να χωθούμε στο gay εστιατόριο και να παρακολουθούμε τα mirror image ζευγάρια να μιμούνται τους στρέιτ που έχουν βγει με τους κουμπάρους τους. Πολύ λιγότερο θα επιθυμούσαμε να πάμε στα gay club. Δεδομένου ότι δεν παίζουμε αυτόν τον καιρό, δεν ψάχνουμε για 3some, 4some και ούτω καθεξής, δεν έχει νόημα να συχνάζουμε στην κρεαταγορά.

Ούτε στη μαμά μου πήγαμε. Δεν θα άντεχα ούτε την αδελφή μου, ούτε τον άντρα της, ούτε τη συμπεθέρα, ούτε τη θεια. Τη μαμά μου μόνη της την αντέχω, οπλισμένος με ελάχιστη υπομονή.

Και καθώς οι δύο τελευταίες προτάσεις ήταν για την ημέρα των Χριστουγέννων, μείναμε μόνοι στο σπίτι. Με ύφος χιλίων Βεφών μαγείρεψα κόκκορα κρασάτο, εμπνευσμένος, θαρρώ, από μία ιδέα της μονομελούς, πληροφορούμαι Ομάδας G, ο καλός μου ετοίμασε σαλάτες και παρελκόμενα, η αγαπημένη μας κάβα μας έφερε κρασιά και σαμπάνια και γιορτάσαμε entre nous.

Η εξέλιξη της βραδιάς περιελάμβανε πολλή μουσική και χορό, με τον υποφαινόμενο σε ρόλο dj να παίζει Big Spender, Cabaret, Le Jazz Hot, Diamonds are a girl’s best friend, Champagne Taste και άλλα όμοια που σίγουρα αποτελούν το όνειρο της κάθε drag queen.

Οι γάτες παρακολουθούσαν με ύφος Τασσώς Καββαδία το γλέντι, σαφώς ενοχλημένες από την ένταση της μουσικής και την απρόκλητη κινητικότητα γύρω τους, οι γείτονες παρέμειναν σιωπηλοί (Χριστούγεννα είναι, δε βαριέσαι,ας γλεντήσουν τα παιδιά, θα έχουνε και κόσμο). Το αποκορύφωμα, βεβαίως, της βραδιάς ήταν σεξουαλικής φύσεως…

Και σκεφτόμουν πόσα Χριστούγεννα έχουμε περάσει με φίλους, με ταξίδια, με ρεβεγιόν (όπου συνήθως μαγειρεύουμε επί δύο ημέρες και καθαρίζουμε εν συνεχεία επί τρεις) και αναρωτιόμουν – γερνάω; Γιατί ξαφνικά με έχει πιάσει αυτός ο αναχωρητισμός και δεν γουστάρω να δω κόσμο, δεν γουστάρω να βγω και να συμμετέχω στο εορταστικό πανδαιμόνιο των κέντρων διασκεδάσεως, δεν γουστάρω καν να απαντώ στο τηλέφωνο που παίρνουν οι διάφοροι για τα χρόνια πολλά;

Ας ακούσω λίγο ακόμη την αγαπημένη μου Eartha στην πιο συγκλονιστική εκδοχή του Nearness of You, και ας πιστέψω το καλύτερο: είμαι, μετά τόσα έτη, ακόμη ερωτευμένος, και ίσως πιο ερωτευμένος από πριν, με τον καλό μου. Και το πιο εορταστικό που θα μπορούσαμε να κάνουμε είναι αυτό που κάναμε.

Καλές γιορτές και καλά κρασιά σε όλους μας…

9 Comments:

greekgaylolita said…
Συ είπας..

It’s time to end my holiday and bid the country a hasty farewell.
So on this gray and melancholy day, I’ll move to a Manhattan hotel.
I’ll dispose of my rose-colored chattels and prepare for my share of adventures and battles,
Here on the twenty-seventh floor looking down on the city I hate and adore!

..καλές γιορτές George

12/26/2005 07:40:54 μμ  
erva_cidreira said…
CONTIGO

¿Mi tierra?
Mi tierra eres tú.

¿Mi gente?
Mi gente eres tú.

El destierro y la muerte
para mi están adonde
no estés tú.

¿Y mi vida?
Dime, mi vida,
¿qué es, si no eres tú?

LUIS CERNUDA

ΚΑΛΕΣ ΣΑΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

12/26/2005 08:20:05 μμ  
George said…
Thanks, guys! Erva, καταπληκτικό ποίημα – δεν ξέρω τίποτα από ισπανική λογοτεχνία, αλλά θα τον ψάξω.
Lolita, ζηλεύω σαν τρελός.
Να περνάτε καλά

12/26/2005 08:40:11 μμ  
greekgaylolita said…
Παρανόησες George
Μένουμε Ελλάδα..ακόμη:)

12/26/2005 09:45:21 μμ  
George said…
Lolita μου, όσο χυδαίο, ζηλόφθονο και απαίσιο και αν ακούγεται, ΧΑΙΡΟΜΑΙ που είσαι εδώ και όχι εκεί που θα έπρεπε να είμαι κι εγλω κι εσύ…..

12/27/2005 01:48:36 πμ  
XYZ said…
εγώ νομίζω ότι περάσατε υπέροχα (του συναδελφικού δείπνου εξαιρουμένου).

όσο για το “εδώ” και το “εκεί” είναι κυρίως a state of mind…

12/27/2005 01:35:15 μμ  
greekgaylolita said…
Συμφωνώ..

12/27/2005 03:02:11 μμ  
COSTANTINA said…
Χρόνια πολλά πολλά!!!
Μόλις σε ανακάλυψα και διάβασα ΟΛΟ το μπλογκ μεμιάς! Πάω για το διήγημα…
Γράφεις φανταστικά. :)

12/27/2005 03:52:48 μμ  
George said…
Ευχαριστώ, φίλοι μου. Και, κωσταντίνα, εγώ είχα τη χαρά να σε ανακαλύψω λίγο πριν…

Lolita και xyz, έχετε δίκηο – ας είμαι ολιγαρκής!

12/27/2005 04:55:02 μμ  
Αναρτήθηκε στις ενδοπροσωπικά. Leave a Comment »

Και στα δικά σας

Σωστά μαντέψατε – περί γάμων πρόκειται. Και φυσικά, αναφέρομαι σε γάμους μεταξύ ομόφυλων – ένα θέμα που δεν περίμενα ότι θα προξενούσε αντιδράσεις στη φωτισμένη μειονότητα των bloggers, αλλά προφανώς είχα άδικο! Ας μιλήσουμε προσωπικά καταρχήν. Ο αγαπημένος μου κι εγώ έχουμε ήδη σχεδιάσει το γάμο μας και, μόλις νομιμοποιηθεί, θα είμαστε από τους πρώτους που θα επωφεληθούν της ευκαιρίας να επισημοποιήσουμε τη σχέση μας. Άλλωστε, είναι ντροπής πράγματα να έχουμε ο ένας τον άλλο αστεφάνωτο τόσα χρόνια! Έχουμε εκθέσει ο ένας τον άλλο στις οικογένειές μας και στη γειτονιά. Είναι θέμα ηθικής και κοινωνικής τάξεως να αποκατασταθούμε. Γι αυτό, περνάμε πολλά βράδια συζητώντας τις λεπτομέρειες της τελετής και της δεξίωσης, ώστε να είμαστε πανέτοιμοι.

Τα προσκλητήρια θα είναι λευκά, με ανάγλυφα ασημί χερουβείμ και περιστέρια να αναγγέλουν το χαρμόσυνο γεγονός. Μετά από πολύ ψάξιμο, καταλήξαμε σε αυτό το σχέδιο, διότι έχει class και καλό γούστο, αλλά συγχρόνως είναι αρκετά παραδοσιακό ώστε να το ευχαριστηθούν και οι μαμάδες μας. Θα τυπώσουμε χιλιάδες προσκλητήρια, καθώς σκοπεύουμε να κάνουμε ανοιχτό γάμο.

Συζητήσαμε πολύ για το αν θα έπρεπε να φορέσουμε κοστούμια ή νυφικά, και τελικά καταλήξαμε σε ένα συμβιβασμό. Θα φορέσουμε κοστούμι από τη μέση και πάνω (ήτοι σακάκι, γραβάτα και πουκάμισο, όλα σε λευκό περλέ) και νυφικό από τη μέση και κάτω (ήτοι φούστα, επίσης λευκή περλέ, με πάρα πολλά φρου φρου, κάπως έτσι. Βεβαίως, συζητήσαμε και την περίπτωση του να φορέσει ο ένας νυφικό και ο άλλος κοστούμι, αλλά την απορρίψαμε γιατί ο άλλος θα ζήλευε. Συζητήσαμε επίσης και το ενδεχόμενο να φορούσαμε νυφικό από τη μέση και πάνω και κοστούμι από τη μέση και κάτω, αλλά το απορρίψαμε γιατί είμαστε και οι δύο τριχωτοί (και μας αρέσει, άρα δεν τίθεται θέμα να ξυριστούμε) και τα ωραία νυφικά είναι όλα έξωμα και ξώβυζα. Καταλήξαμε, λοιπόν, νομίζω, στην καλύτερη δυνατή λύση.

Ο χώρος όπου θα παντρευτούμε μας απασχόλησε επίσης πάρα πολύ. Οι μαμάδες, βεβαίως, θα προτιμούσαν ένα θρησκευτικό γάμο, στη Μητρόπολη, χοροστατούντος του Μακαριωτάτου Χριστοδούλου, αλλά φοβάμαι ότι, όσο αισιόδοξοι και να είμαστε, ο Χριστόδουλος ο ίδιος δεν θα ερχόταν να μας παντρέψει. Κατόπιν τούτου, αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε πολιτικό γάμο, οπότε τουλάχιστον θα μας παντρέψει ένας Δήμαρχος, βρε αδερφέ. Και αν είμαστε τυχεροί, θα μπορούσε ο Δήμαρχος αυτός να είναι ο κύριος Νικήτας Κακλαμάνης, ή έστω η κυρία Γαρουφαλλιά Κανέλλη, που τόσο ευγενικά έχει εκφρασθεί για τους gay. Βεβαίως, όλα αυτά εάν οι γάμοι μας τελεσθούν μετά τις δημοτικές εκλογές, γιατί δεν σας κρύβω πως πιστεύω βαθιά μέσα μου ότι ο κύριος Παπαληγούρας έκανε πλάκα στη Βουλή και τελικά θα νομοθετηθεί ο γάμος ομοφύλων άμεσα.

Το ζήτημα της ανθοδέσμης είναι επίσης φλέγον. Αποφασίσαμε, όμως, για περίπου τους ίδιους λόγους που αποφασίσαμε και τα της ενδυμασίας, να κρατάμε και οι δύο ίδιες ανθοδέσμες, τις οποίες θα πετάξουμε συγχρόνως προς τους πολυπληθείς καλεσμένους με το πέρας της τελετής. Έχουμε καταλήξει, όπως βλέπετε, σε ένα arrangement απλό και απέριττο, με ωραία, κλασσικά λουλούδια, σε χρώμα λευκό για να ταιριάζουν με τα σακάκια και τα νυφικά και για να δίνουν την αίσθηση της πολυτέλειας, αλλά και της αγνότητας, διότι είναι βέβαιο ότι οι μαμάδες πολύ θα θλίβονταν εάν υποψιαζόντουσαν ότι η σχέση μας είχε ολοκληρωθεί πριν το γάμο. Και στην περίπτωση αυτή είναι αμφίβολο εάν θα χρηματοδοτούσαν τη σπουδαία κατάληξη αυτής της σπουδαίας βραδιάς, τη γαμήλια δεξίωση, την οποία θέλουμε να θυμούνται άπαντες οι προσκεκλημένοι για το υπόλοιπο της ζωής τους.

Ως προς τη δεξίωση, λοιπόν, δεν χρειάστηκε καν να το συζητήσουμε. Θα γίνει στο Tudor Hall του Ξενοδοχείου King George II Palace, με ζωντανή μουσική – αξέχαστες μελωδίες από τη Νάντια Κωνσταντοπούλου, την οποία εκτιμάμε βαθύτατα τόσο εμείς όσο και οι μαμάδες. Διαλέξαμε το King George διότι, ενώ είναι βαρύτατα πολυτελές, δεν έχει υποστεί τη φθορά του Grand Bretagne, που η κάθε πικραμένη, αν τη ρωτήσεις για πολυτελή ξενοδοχεία στην Αθήνα, είναι το πρώτο που της έρχεται στο νου. Επιπλέον, το Tudor Hall έχει εξαιρετική θέα και τα χρώματά του είναι ακριβώς τα σωστά για το γεγονός. Όσο για την πρώτη νύχτα, η προεδρική σουίτα του King George είναι ό,τι πρέπει…

Το post αυτό αφιερώνεται εξαιρετικά σε όσους δεν εγκρίνουν τους gay γάμους, είτε λόγω φασισμού είτε λόγω επαναστατικότητας, ιδιαίτερα δε τους τελευταίους. Αυτούς που θεωρούν το γάμο έτσι ή αλλιώς ξεπερασμένη μικροαστική συνήθεια και πιστεύουν ότι οι gay αντιστρατεύονται και υπονομεύουν τους αγώνες τους με το να ζητούν να μπορούν να παντρεύονται. Η ουσία είναι ότι, ξεπερασμένος ή όχι, ο γάμος για κάποιους ανθρώπους είναι σημαντικό κομμάτι της εξέλιξης της σχέσης τους. Για κάποιους άλλους, είναι μια νομική εξασφάλιση κάποιων θεμάτων. Για κάποιους άλλους, είναι απλώς μια κωμωδία. Όπως και να έχει το πράγμα όμως, απαιτώ να έχω την επιλογή να παίξω στην κωμωδία αυτή, απαιτώ να έχω την επιλογή να παντρευτώ, αν γουστάρω. Διότι και οι straight οι οποίοι είναι κατά του γάμου μπορούν να είναι κατά, τους παίρνει να είναι κατά, επειδή έχουν αυτήν την επιλογή. Και στα δικά σας, λοιπόν, αν θέλετε!

2 Comments:

erva_cidreira said…
Για την επιλογή των κουμπάρων(μαρτύρων), ούτε λέξη;
Δεν θα διαβάσετε ένα ποίημα; Το έχετε διαλέξει;
Και το ταξίδι του μέλιτος; Δεν πιστεύω σε κανένα Άμστερνταμ.
Α,παρ’ όλίγο να το ξεχάσω.Η λίστα γάμου θα είναι μόνο από gay friendly μαγαζιά;
Τελικά ένας γάμος έχει τόσες σκοτούρες. Αλλά έχει και το γούστο του.

Καλά στέφανα σε όλους μας!

12/24/2005 10:24:11 πμ
 
Roman said…
LOL

kataplhktiko, prosupografw

y.g. xeroubeim? egw tha elega iptamenous sakhdes stis kartes

12/27/2005 04:56:00 μμ  
Αναρτήθηκε στις ενδοπροσωπικά. Leave a Comment »

Ξεφωνημένης Εγκώμιον

Το πιο δύσκολο απ’ όλα στο gay κίνημα ήταν πάντα το να αποδεχθούμε την απλή και άδολη, συχνά αφελή και αστεία, για κάποιους ενοχλητική και ηλίθια, αλλοτριωμένη και lumpen, αδερφή. Ξέρετε τί εννοώ: το αγόρι που σπάει τη μέση, βγάζει τα φρύδια, φοράει κάτι πιο εξαντρίκ, πιο φούστα-μπλούζα, μιλάει για τον εαυτό του στο θηλυκό, δεν διανοείται να γαμήσει, αλλά αντίθετα παίζει πάντα το ρόλο της size queen, που θέλει άντρες βαρβάτους, άντρες που θα την ταπεινώσουν, θα της φερθούν σαν σκουπίδι, που διαβάζει όλα τα κουτσομπολίστικα έντυπα, από Espresso μέχρι Σοκ και Μοκ, που έχει το χέρι σαμοβάρι, που την κράζουν όπου και αν πάει, αλλά το απολαμβάνει, που ξέρει απέξω όλα τα ελαφρολαϊκά τραγούδια, που ξέρει πού ντύνεται και πού χτενίζεται η κάθε βίσση, που σιχαίνεται το gay συνδικαλισμό, που κάνει το σταυρό της, που θεωρεί ότι είναι αμαρτωλή επειδή παίρνει πίπες αλλά παρηγορείται τραγουδώντας “αν είναι η αγάπη αμαρτία…”, που πρότυπό της είναι η τελευταία κατίνα, ή η χειρότερη τσουλίτσα, που επαγγέλεται την κομμώτρια, την πεντικιουρίστ ή κάτι ανάλογο, που η μεγαλύτερή της φιλοδοξία είναι να γίνει σχολιάστρια στα τατιανάδικα ή νοικοκυρά δούλα και κυρά ενός macho αρσενικού, το οποίο δεν θεωρεί gay, που έχει αυτόγραφο της χήρας Σακελλάριου, που κάνει χαλάουα στο μουστάκι, που δεν την πειράζει καθόλου αν ο πούτσος της είναι μικρός, που δεν την πειράζει καθόλου να την πούνε μουνάρα στο κρεβάτι, και που καταπίνει υπάκουα μόλις της πουν “πάρ’τα μωρή άρρωστη.”

Ξέρω ότι χαμογελάσατε σε κάποια σημεία διαβάζοντας τον παραπάνω κατάλογο. Ξέρω επίσης ότι δεν ταυτίζεστε μαζί της – η Αδερφή για την οποία μιλώ δεν διαβάζει blogs. Ξέρω επίσης ότι κάποιοι από εσάς αναγνωρίσατε τον εαυτό σας σε κάποιες από τις συμπεριφορές ή τις επιθυμίες της Αδερφής που υμνώ.

Αναλογιστήκατε όμως πόσο περήφανη είναι η Αδερφή; Πόσο out and proud? Πόσο έχει γραμμένους τους αγώνες του gay κινήματος (αν τους ξέρει) στα αρχίδια της, ή μάλλον, όπως θα έλεγε και η ίδια, στο μουνί της; Και αναλογιστήκατε πόσο ρατσιστές είμαστε όλοι οι straight looking και straight acting (που το διαφημίζουμε κιόλας, αναζητώντας απεγνωσμένα την αποδοχή της μικροαστικής ηθικής) απέναντι στην άδολη και αθώα αδερφή;

Ο Pasolini, στις διαδηλώσεις όπου οι καλομαθημένοι νεαροί γόνοι αστικών οικογενειών που (νόμιζαν ότι) έκαναν την αναρχική επανάσταση των εφηβικών και μετεφηβικών τους χρόνων χτυπούσαν τους μπάτσους, έπαιρνε το μέρος των μπάτσων. Όχι επειδή είχε φετίχ με τη στολή, αλλά επειδή οι μπάτσοι ήταν το lumpen προλεταριάτο, τα γνήσια παιδιά των εργατικών στρωμάτων, και η ταξική του συνείδηση δεν του επέτρεπε τίποτε άλλο.

Ο Ταχτσής, από την άλλη μεριά, θεωρούσε λάθος να συγχρωτισθεί το gay κίνημα με τις τραβεστί και τα αιτήματά τους για περίθαλψη και ασφάλιση, τα οποία, αν και τραβεστί ο ίδιος, λοιδωρούσε. Προτιμούσε την ιδέα μιας gay κοινότητας χωρίς λαϊκές αδερφές και τραβεστί, καθοδηγούμενης από υπεράνω πάσης υποψίας straight looking πνευματικούς ανθρώπους.

Εγώ είμαι με τον Pasolini. Η Αδερφή είναι σαν τον μπάτσο του Pasolini. Τη φτύνουν οι “συνειδητοποιημένοι ομοφυλόφιλοι,” τη φτύνουν και οι straight. Απόκληρη, μόνη, εξευτελισμένη λόγω της σεξουαλικής της επιλογής και ταυτότητας, χωρίς καν την προστασία του “gay” κινήματος, βαδίζει περήφανη κουνώντας τα γοφιά της με σημαία της μια φούστα ανάμεσά μας.

Μπράβο της.

8 Comments:

greekgaylolita said…
Εξαιρετικό Georgie.
Μια ελεγεία για τον Μις Μπούτια και τον κάθε Μις Μπούτια
Το αντεστραμμένο είδωλο δλδ ενος νταβραντισμένου λούμπεν νάρκισσου.Μου αρέσουν κι εμένα οι ξεφωνημένες αδελφές.Έχω
την αίσθηση πως μέσα στη photoshopιασμένη αυτή πραγματικότητα που ζούμε, αποτελούν απο την μια πλευρά μια ευχάριστη
ανορθογραφία,και απο την άλλη μια επικίνδυνη υπενθύμιση σ’αυτό το κομμάτι της κοινοτητάς μας που κρύβεται και
εφυσυχάζει πίσω από το προσωπείο της straightlooking και acting συμπεριφοράς,υποκρινόμενο συστηματικά.
Η φτερού και ο Μις Μπούτια έχουν φύγει
Ο Sakis και ο Άρης έχουν έρθει.
Έχει αλλάξει κάτι?
Αρκετά
Στο περυτίλιγμα κυρίως
Από την εποχή του Φαντάζιο και του Οικ.Θησαυρού στην εποχή του Hello και του Οκ.Τατιανιές και Ψωμιαδισμοί
ανθίστανται σθεναρά και διαμορφώνουν κλίμα,ενώ οι φίλοι μας-εκεί ψηλά-σαούνιζονται με ομορφιά και χάρη εις τα hamam
της αλλοδαπής και σφυρίζουν αδιάφορα αντί να βοηθήσουν στην αλλαγή του κλίματος.
Δεν πειράζει baby.Θα τα λύσουμε όλα Backstage.Don’t worry.Mαζώ έτσι ή μήπως δε ζώ?
Φίφη, κράτα μια θέση.Ερχομαι
Αντιο παλιέ κόσμε?
Θα δείξει..

12/20/2005 11:56:36 μμ  
 
erva_cidreira said…
Μα το πρόβλημα και, κατά συνέπεια, οι όποιες αντιρρήσεις δεν βρίσκονται στη λαϊκότητα ή τη θηλυπρέπεια, αλλά στην επιβεβαίωση και την αναπαραγωγή του ετεροσεξιστικού προτύπου που καταλήγει να καταστρέφει τόσες ζωές. Γιατί τα μπλέκεις;
Όσο για τον μακαρίτη τον Παζολίνι, άλλη μια κρυφή αδερφή, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, πολλά θα μπορούσαν να ειπωθούν και όχι όλα θετικά. Πρέπει να διαφωνήσουμε και σ΄ αυτό το θέμα; Δεν είναι too much μέσα στις πρώτες τρεις μέρες του μπλογκ σου; :)

12/20/2005 11:56:43 μμ  
 
George said…
Lolita, absolutely.
erva_cidreira, ας διαφωνήσουμε, μου αρέσει. Όμως, δύο σοβαρές ενστάσεις: 1. ο Pasolini κρυφή??? Γελοιότητες! 2. Το blog είναι τριων ημερών – εγώ όμως, τα γραπτά μου και η δράση μου, κάθε άλλο. Sapientia – που θάλεγε και ο Barthes (και, όχι, ούτε αυτός ήταν κρυφή)

12/21/2005 12:11:47 πμ  
 
 
erva_cidreira said…
Κι όμως, ο Παζολίνι υπήρξε μη ορατός ομοφυλόφιλος για ένα μεγάλο μέρος της ζωής του, που – περιέργως; – συμπίπτει με την πιο δημιουργική περίοδο του έργου του* και σε κάποιο βαθμό ενοχικός πιθανότατα μέχρι τέλους. Η δε ιδεολογία του στο gay ζήτημα σηκώνει αρκετή συζήτηση. Ωστόσο, τίποτα απ’ όλα αυτά δεν ακυρώνει τη θέση του στο Πάνθεο ή το Μαρτυρολόγιο μας.
Σχετικά με τη δεύτερη ένστασή σου, αναρωτιέμαι τι διατύπωσα λάθος και με εγκαλείς για άγνοια. Η διαδικτυακή συνομιλία ανάμεσα σε δυο αγνώστους γίνεται με βάση τα όσα γράφουν (ή σβήνουν) με τα συγκεκριμένα ψευδώνυμα, χωρίς να προϋποθέτει την προσκόμιση πιστοποιητικών πρότερου ακτιβιστικού βίου ή γνώση στοιχείων της real life. Στην πορεία, κι εφόσον γνωριστούν, τα πράγματα αλλάζουν. Μέχρι τότε τα γραπτά αρκούν.

ΥΓ. Εντάξει, αν το θεωρείς απαραίτητο να το διατυπώσω γραπτά, κι εγώ σε συμπαθώ ιδιαίτερα και μου αρέσουν τα blogs σου. :)

*η «τέχνη της ντουλάπας» για την οποία μιλάγαμε στο προηγούμενο ποστ.

12/21/2005 07:44:53 πμ  
 
George said…
Με κίνδυνο να χαρακτηριστώ γραφικός ή κάνθαρος, θα ξαναπαντήσω, φίλε erva_cidreira: 1 το ποια είναι η πιο δημιουργική περίοδος του P.P.P. σηκώνει πoλλή κουβέντα, αλλά εγώ θα διαλέξω, υποκειμενικά, την ύστερη, με αποκορύφωμα το Salo. 2 η “τέχνη της ντουλάπας” και η ψυχογενεαλογία της είναι γνωστή τουλάχιστον από τον καιρό του παππού Freud – δεν χρειάζεται όψιμους gay μελετητές για να την ανακαλύψουν ή να την καθαγιάσουν. 3 δεν σε εγκάλεσα για άγνοια, αλλά για υπεροψία (θα βρω κάποια στιγμή το σχετικό του Barthes, που νομίζω ότι αξίζει τη συμπερίληψη στο ανθολόγιό σου). 4 ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά πραγματικά είμαι πολύ μεγάλος για να αποζητώ ακόμα τον έπαινο του δήμου και των σοφιστών – με παρεξήγησες.

Να είσαι καλά….

12/21/2005 08:54:56 πμ  
 
Roman said…
sumfwnw me to “thesis” sou sxetika me “tis ksefwnimenes” – oso megalwnw ektimw diaforetika (kai isws pio ousiastika) xarakthristika tis proswpikothtas, ena ek twn opoiwn einai na grafeis ton periguro st’arxhdia sou.

wstoso, sebomai (kai katalabainw) thn epithumia autwn pou anazhtoun i’ protimoun mia pio “masculine” sumperifora (gia tis proswpikes tous sxeseis), OXI giati to feminine ine katwtero (pou einai kai h bash ths omofulobias kai tou swbinismou), oute giati dexomai thn “straight-acting/looking” tampela pou ontws brwmaei sumplegma katwterothtas.
Alla giati apla etsi goustarw, peri oreksews kolokithopita klp.

12/27/2005 05:09:30 μμ  
 
George said…
Και καλά κάνεις, roman. Αλλά καλά κάνει και η ξεφωνημένη αδερφή. Και νομίζω ότι αυτό που κάνει αυτή είναι πιο δύσκολο, πιο μοναχικό.

12/27/2005 05:12:15 μμ  
 
alximist said…
Η αδερφή, είναι ένα πλάσμα που πέρα από την όποια κληρονομικότητα έιναι και δημιουργία της κοινωνικής πραγματικότητας. Ενας macho str8 looking μπορεί εύκολα να καλυφθει και να προστατευτεί, ένας θυληπρεπης άνδρας κατά πολύ λιγότερο. Από ένα σημείο και πέρα η αδερφή υιοθετεί την συμπεριφορά ένος ρόλου, και επιτέλους απελευθερώνεται και νιώθει ότι ανήκει επιτέους κάπου. Σαφώς και είναι πιο μοναχικό αλλά δεν θα ήταν απαραίτητο αν υπήρχε μαι μεγαλύτερη κατανόηση της ιδιαιτερότητας του καθενός και ανεκτικότητα από όλους μας.

1/11/2006 02:58:14 πμ  
Αναρτήθηκε στις λατρευτικά. 3 σχόλια »

“The Greek Gay Debate”

  • Μια ενδιαφέρουσα, όσο και αισόδοξη, άποψη για τα gay rights στην Ελλάδα.
  • Ομολογώ ότι ήμουν πολύ λιγότερο αισόδοξος, αλλά δεν ξέρω πια αν θα πρέπει. Στο κάτω κάτω της γραφής, πριν από λίγα χρόνια, κανείς δεν φανταζόταν ότι θα φτάναμε να αναφέρει νόμος περί ίσης μεταχείρισης το σεξουαλικό προσανατολισμό (έστω και με τη γελοία επιλογή λέξεων ‘γενετήσιος προσανατολισμός’) ούτε ότι θα συζητείτο στη Βουλή το θέμα του γάμου των ομοφυλόφιλων (έστω και με το σουρρεαλιστικό τρόπο που συζητήθηκε).

    Από την άλλη μεριά, πριν μερικά χρόνια ήμουν βέβαιος ότι σύντομα θα υπήρχαν ανοικτά ομοφυλόφιλα “δημόσια πρόσωπα” (τύπου πολιτικοί, τραγουδιστές, ηθοποιοί), στην πραγματικότητα όμως ακόμη και οι παραδοσιακά ανεκτοί από την κρατούσα μικροαστική ηθική ομοφυλόφιλοι έχουν αρχίσει και κρύβονται, πολύ περισσότερο από παλιά. Θηλυπρεπέστατοι σχεδιαστές μόδας παντρεύονται (με γυναίκες!), camp τραγουδιστές-χορευτές αποτάσσονται μετά βδελυγμίας τη γκαιηοσύνη, ενώ τραγουδίστριες-πρότυπα για τις λεσβίες απλώς αποφεύγουν να αναφερθούν στη σεξουαλική τους προτίμηση, όσο κι αν ο κόσμος το ‘χει τούμπανο.

    Συγχρόνως, νεαροί πολιτικοί γνωστοί στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ για την επιτυχία που εξασφάλισαν χάρη στις …αρχηγικές σεξουαλικές τους σχέσεις και τις παρενδυτικές τους τάσεις δηλώνουν από τηλεοράσεως ότι … κατανοούν τις απόψεις αυτής της μειονότητας (των ομοφυλόφιλων, δηλαδή, για να μην ξεχνιόμαστε), αλλά να μην το παρακάνουμε κιόλας και ζητάμε γάμους και πολιτικές ενώσεις!

    Συγχρόνως, ο ένας υπουργός που θρυλείται ότι έχει δηλώσει ανοιχτά την ομοφυλοφιλία του καταπίνει τη γλώσσα του οψίμως, αρνείται να μιλήσει για το HIV, αλλά και κατηγορείται από … προοδευτικό (και κατά τεκμήριο όχι ηλίθιο) ογκώδη πολιτικό για έλλειψη πολιτικής ανδροπρέπειας (νέα έννοια, ευρεσιτεχνία του εν λόγω για να μειώσει τον αντίπαλο του κάνοντας εμμέσως αλλά σαφώς χυδαία επίθεση βασισμένη στα συμπλέγματα των αγραμμάτων και κομπλεξικών ψηφοφόρων). Καλά να πάθει όμως και ο υπουργός, αφού δεν έχει τα αρχίδια να βγει και να πει τα αυτονόητα: Αν αναφέρεστε στο ότι είμαι ομοφυλόφιλος, είστε φασίστας. Αν αναφέρεστε σε κάτι άλλο, είστε βλάκας.

    Ύστερα έχουμε το μεγαλοδημοσιογράφο να υπομειδιά ειρωνικά λέγοντας “ε δεν ξέρω τώρα και αν είναι πρέπον και θεμιτό να συζητούμε για γάμους των ομοφυλοφίλων” – και ο ίδιος μεγαλοδημοσιογράφος δεν έχει αφήσει πούτσα να στάξει χάμω, κατά την προσφιλή έκφραση φίλης τραβεστί.

    Αυτοί είναι που με ενοχλούν πολύ περισσότερο από το Γιακουμή – υφυπουργό που δήλωσε “άντε και καλούς απογόνους”. Γιατί αυτός είναι ειλικρινής: σιχαμερός, αντρουά με τη χειρότερη δυνατή έννοια, αγοραίος, χυδαίος, ανίκανος, αλλά ξέρεις με ποιον έχεις να κάνεις.

    Αλλά με ενοχλούν επίσης και οι επαγγελματίες ηγέτες του “gay κινήματος” στην Ελλάδα. Ο πάλαι ποτε με τα illustration περιοδικά του και τα “προχωρημένα” gay club και gay party του, και ο πιο πρόσφατος με τη μιζέρια, τη μνησικακία του, τη μικροπρέπειά του, τα καυγαδάκια με τον ιντερνετικό, πιο commercial, εξίσου κακομοίρη παρά τη γκλαμουριά των εισαγόμενων στριπτηζάδων, gay εκδότη-ηγέτη.

    Και έρχομαι στο θέμα: λίγο πολύ, στην Ελληνική gay κοινότητα γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα. Εγώ μπορεί να έχω πηδήξει τον τάδε πολιτικό, εσύ το δείνα ηθοποιό, κτλ. Βλέποντας αυτούς τους ανθρώπους να κάνουν antigay δηλώσεις και να προβαίνουν σε antigay πράξεις, μήπως θα πρέπει να τους ξεφωνίσουμε; Δικαιούνται να επιλέγουν την ντουλάπα όταν δια της ντουλάπας μας βλάπτουν; Να σεβαστώ την ιδιωτική ζωή του άλλου, σύμφωνοι, αλλά να σεβαστεί και αυτός την ιδιωτική του ζωή και τη δική μου.

    Αν εγώ σέβομαι την ιδιωτική μου ζωή και δεν τη μετατρέπω σε ένοχο μυστικό, δεν κινδυνεύω να μην τη σεβαστούν οι άλλοι. Ένα παραδειγμα: Πέρυσι στη δουλειά μου κάποιος καινούριος συνάδελφος πήγε να με ξεφωνίσει. ‘Ολοι γέλασαν με την αφέλειά του πριν θυμώσουν με την κακεντρέχειά του. Δεν μπορούσε να με ξεφωνίσει, βεβαίως, διότι όλοι ήδη ήξεραν ότι είμαι ομοφυλόφιλος. Η χυδαιότητά του έπεσε στο κενό. Και αντί να συνωμοτήσει με τους ομοίους του εναντίον του πούστη, όπως ήλπιζε, εξοστρακίστηκε. Αυτό όμως το είχα πετύχει εγώ. Εγώ εξανάγκασα, όντας ειλικρινής, τους straight συναδέλφους μου να αποδεχθούν τη σεξουαλικότητά μου με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που αποδέχονται (και αποδέχομαι) τη δική τους. Και όταν, σε επαγγελματικό ταξίδι για ένα συνέδριο, ο καινούριος αποδείχτηκε curious και μου την έπεσε, τον γάμησα και τον ξεφώνησα.

    Και θεωρώ ότι έκανα πάρα πολύ καλά. Μήπως λοιπόν, μήπως, για να αρχίσει πράγματι να κινείται το θέμα και για να δούμε εξελίξεις, θα πρέπει να αρχίσουμε άμεσα το outing αυτών των βδελυγμάτων που πρώτα μας γαμάνε (ή τους γαμάμε, το ίδιο κάνει) και μετά μας βρίζουν;

    6 Comments:

    erva_cidreira said…
    Φοβάμαι ότι το outing είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση για να χρησιμοποιηθεί με βάση τόσο ασαφή και υποκειμενικά κριτήρια. Ακόμη και στις χώρες που έγινε μέσω gay οργανώσεων και με προσεκτική επιλογή των στόχων τα αποτελέσματα υπήρξαν αμφίβολα. Η ελληνική εμπειρία είναι ακόμη πιο απογοητευτική και μέχρι τώρα κινείται στο χώρο του γραφικού «ξεκατινιάσματος», που μάλλον δίνει όπλα στους διάφορους ομοφυλοφοβικούς, παρά τους τα στερεί.
    Άλλωστε ο σκοπός είναι να λειτουργήσουμε ενθαρρυντικά προς τους φοβισμένους ομοφυλόφιλους και όχι να τους τρομάξουμε ακόμη περισσότερο. Η βία φέρνει βία και χαμένοι μπορεί να είμαστε όλοι μας.
    Προσωπικά νομίζω ότι είναι προτιμότερο να οργανωθούμε, να μελετήσουμε την ιστορία μας, να προβάλλουμε δημόσια τη δική μας θετική εικόνα και να διεκδικήσουμε συγκροτημένα τα δικαιώματά μας. Άλλωστε ούτε τα πρότυπα, ούτε τα επιχειρήματα μάς λείπουν. Είμαστε καλοί, αν θέλουμε, και στη Ρόδο και στο …πήδημα. Προς τι το αλληλοφάγωμα και ο αλληλοσπαραγμός;

    12/18/2005 09:08:26 μμ  
    George said…
    Έχω την αίσθηση ότι δεν πρόσεξες τί προτείνω, καθώς τα δικά μου κριτήρια δεν είναι ούτε ασαφή ούτε υποκειμενικά. Ή δεν έχουμε απαλλαγεί, όπως θα έπρεπε πιά, αν είναι να κάνουμε το ρημάδι το gay debate, από τη μικροαστική μας ηθική και τη λογική της προχωρημενιάς της εσπερίας.

    Και προτού αρχίσουμε να συζητάμε για σοβαρότητα ή έλλειψη αυτής, επειδή τυχαίνει να έχω συνυπάρξει στη Ν.Υ. την εποχή του μεγάλου outing, σε βεβαιώνω ότι το ξεκατίνιασμα των τάχα gay οργανώσεων που διέπραξαν το outing θα έκανε κάθε τατιάνα να ζηλεύει.

    Κανένα πρόβλημα, αν μας αρέσει ο πατερναλιστικός ρόλος του έμπειρου και του καθοδηγητή, να βοηθήσουμε και να υποστηρίξουμε τους φοβισμένους ομοφυλόφιλους, να γίνουμε μέντορες, μεγάλοι πατέρες, suit yourself.

    ‘Οσο για τους ομοφοβικούς, έλεος πια! Καιρός να τους πυροβολούμε αντί απλώς να τους στερούμε τα όπλα. Και εδώ είναι το μεγάλο ζητούμενο, διότι οι άνθρωποι στους οποίους υπαινικτικά αναφέρθηκα, αν και γαμιούνται με ομόφυλούς τους, είναι ομοφοβικοί.

    Οι μεγαλοπολιτικοί, οι μεγαλοπαπάδες, οι μεγαλοδημοσιογράφοι, οι μεγαλοδικηγόροι, οι μεγαλοτραγουδιστές, οι οποίοι συνειδητά βλάπτουν με λόγια και έργα τους ομοφυλόφιλους και την ελευθερία τους, ενώ οι ίδιοι είναι επίσης ομοφυλόφιλοι, και οι οποίοι χωρίς κανένα πρόβλημα χρησιμοποιούν την σεξουαλικότητά τους για να αποκτήσουν εξουσία και την εξουσία τους για να προσπορίζονται σεξουαλικά οφέλη ενώ παραμένουν κρυφοί – έ αυτοί σε καμιά περίπτωση δεν είναι “φοβισμένοι ομοφυλόφιλοι”

    Τα κριτήρια λοιπόν που προτείνω είναι σαφέστατα: όποιος ομοφυλόφιλος, πετυχημένος, φτασμένος, και “δημόσιο πρόσωπο”, χρησιμοποιεί τη θέση του (που συχνά έχει αποκτήσει, ούτως ή άλλως, χάρη στον πούτσο ή/και στον κώλο του) για να βλάψει, με λόγια ή/και έργα, τα συμφέροντα και τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων, να ξεφωνίζεται (αγγλιστί: to be outed).

    Δε φτάνει να προβάλλουμε την καλή μας εικόνα και να κάνουμε τα καλά παιδιά. Πρέπει οι διάφοροι μαλάκες και θείτσες, που θαυμάζουν τον κάθε αρούλη, και τον θαυμάζουν ακόμη περισσότερο όταν θάβει τους άλλους gay, να πληροφορηθούν ότι ο κάθε αρούλης, αλλά και πάρα πολλοί άλλοι τους οποίους θαυμάζουν όχι μόνο ως προσωπικότητες αλλά και ως “οικογενειάρχες” είναι, απλούστατα, gay που δεν διαθέτουν καν τα αρχίδια ενός Χατζηδάκι ή ενός Μαρίνου και δεν εμπιστεύονται αρκετά το ταλέντο τους ή τις ικανότητές τους για να ξεπεράσουν την υποκρισία και να πολεμήσουν τη δικτατορία της πλειοψηφίας.

    Και όσο για το αλληλοφάγωμα και τον αλληλοσπαραγμό, εγώ προσωπικά δεν αισθάνομαι φίλος και αλληλέγγυος με τον κάθε gay μόνο και μόνο επειδή έχουμε τα ίδια γούστα στο κρεβάτι. Θα πρέπει κανείς να κερδίσει τη φιλία, την αλληλεγγύη και το σεβασμό μου. Επομένως, δεν είναι taboo ούτε να ασκώ κριτική ούτε να επιτίθεμαι σε κάποιον gay, εφόσον είναι επικίνδυνος μαλάκας.

    12/18/2005 09:57:58 μμ
     
    erva_cidreira said…
    Κατ’ αρχήν, αν πρόκειται ν’ αρχίσουμε ένα σοβαρό διάλογο, δεν υπάρχει λόγος να αισθανόμαστε δύσπιστοι και θιγμένοι με όσους, ενδεχομένως, διαφωνούν ή δεν συμφωνούν πλήρως με τις απόψεις μας. Γι’ αυτό συζητάμε: για να ανταλλάξουμε διαφορετικές απόψεις.
    Ότι έχεις ζήσει στη Νέα Υόρκη είναι φανερό. Όμως στην Αθήνα η παράδοση, οι συνθήκες, το περιβάλλον είναι διαφορετικά. Όπως άλλωστε και στα Φάρσαλα ή την Ορεστιάδα σε σχέση με την Αθήνα. Δεν θα έπρεπε οι διαφορές αυτή να ληφθούν υπ’ όψη στο σχεδιασμό της στρατηγικής;
    Όταν η μεγαλύτερη gay οργάνωση της χώρας δεν έχει δική της έδρα, περιοδικό ή έστω ηλεκτρονική σελίδα στο διαδίκτυο, ενώ στερείται πόρων και, πολύ φοβούμαι, και ικανοποιητικής συμμετοχής μελών, σε τι ακριβώς θα εξυπηρετούσαν οι επιθετικές και δυσανάλογες των υπαρχουσών δυνατοτήτων επιθετικές κινήσεις;
    Όταν οι περισσότεροι ομοφυλόφιλοι είναι αόρατοι και συχνά υπό εύθραυστες συνθήκες κοινωνικής και επαγγελματικής επιβίωσης, ενώ ακόμη δεν έχουν αναπτυχθεί ούτε το αίσθημα κοινότητας, ούτε τα απαραίτητα δίχτυα προστασίας, σε τι θα βοηθήσουν τα «ξεφωνήματα» με ασαφή κριτήρια επιλογής των στόχων.
    Γιατί στην απάντηση σου μπορεί κάπως να τα προσδιορίζεις, αλλά στο ποστ σου δεν εκπληρώνουν όλα τα πρόσωπα που υπαινίσσεσαι τα κριτήρια αυτά. Άλλο η μη ορατότητα, άλλο η παθητικότητα, άλλο η αντι-gay συμμετοχή, άλλο η επιθετική ομοφυλοφοβία. Ποιος διαθέτει την ηθική ανωτερότητα, υπό τις παρούσες συνθήκες, να ξεχωρίσει το τι από το πώς και να δακτυλοδείξει τους ενόχους; Μήπως να οργανώσουμε gay λαϊκά δικαστήρια και να στήσουμε γκιλοτίνες;
    Ούτε εγώ νιώθω φίλος με τον κάθε ομοφυλόφιλο, αλλά, ναι, αλληλέγγυος μαζί του όταν ξέρω ότι στην τελική και οι δυο είμαστε εκτεθειμένοι στις ίδιες διακρίσεις της ετεροσεξιστικής ελληνικής κοινωνίας, και του κράτους, έστω και σε διαφορετικό βαθμό.

    12/19/2005 08:58:27 πμ  
    George said…
    Φοβάμαι ότι παρεξηγήθηκα και πάλι – ούτε δύσπιστος ούτε θιγμένος απέναντί σου είμαι. Σαφώς όμως διαφωνώ με κάποιες απόψεις που κυριαρχούν ανάμεσα στους πιο “ορατούς” ομολφυλόφιλους στην Ελλάδα και αλλού και οι οποίες απόψεις είναι μάλλον υπερβολικά ήπιες και συμβιβαστικές. Θα ακολουθήσει post σχετικά.

    12/19/2005 09:44:54 πμ  
    alximist said…
    Ασχετο, σχετικό,
    τι έγινε στην Βουλή με την ερώτηση Αλαβάνου, δηλαδή (εγώ ντεν είμαι στο Ελλάδα, ντεν καταλαβαινει)…
    Πάντως ότι ένα ξεμπρόστιασμα θα ήταν πολύ ωράιο, είναι γεγονός, αλλά από την άλλη αυτό θα σήμαινε μάλλον τον πολιτικό θάνατο του υποψήφιου, εκτός αν λέγεται Κ.Κ.
    Νομίζω φίλε Γιώργο, ότι αυτό που λείπει είναι η ίδια η βούληση των ομοφυλοφίλων της Ελλάδας… δεν ασχολούνται, και περίμένουν κάτι να γίνει από την Ευρώπη…πάλι καλα΄που έγινε και με κάποια συμμετοχή η Πορεία του Ιουνίου…

    12/20/2005 01:58:02 πμ  
    Αμβρόσιος said…
    Συμφωνώ με George. Δηλαδή είναι καλύτερα να καθόμαστε και να τις τρώμε; Η βία φέρνει τη βία σωστά αλλά γιατί να αποδεχόμαστε παθητικά τη συμβολική βία της ετεροφυλόφιλης και ψευδοετερόφυλοφιλης πλειοψηφίας; Xωρίς βία αλλαγές δε γίνονται. Όταν δείχνεις τα δόντια σου σε φοβούνται παραπάνω και μετράνε λίγο παραπάνω τα λόγια τους.
    Εμπρός λοιπόν, πήξαμε στις κρυφές!!

    1/07/2006 01:53:54 πμ  
    Αναρτήθηκε στις ομοερωτικά. Leave a Comment »